Viac skúseností a výsledkov, väčšia flexibilita spolupráce a menej nákladov na vytvorenie a udržanie pracovného miesta. Aj takto by sme mohli v skratke zhrnúť hlavné výhody a dôvody, prečo zveriť marketing a komunikáciu do rúk externej firmy. Vo svete zabehnutá vec, ktorá sa v našich podmienkach udomácňuje o niečo pomalšie. Nedostatok dostupnej kvalifikovanej pracovnej sily však núti firmy k podchyteniu tohto trendu. Namiesto riešenia niektorých služieb „in-house“ sa neboja osloviť živnostníkov či firmy na spoluprácu aj mimo pracovného pomeru. A veru, robia dobre!
Marketing a komunikácia v rukách odborníkov
Rastúce nároky na získanie a udržanie si priazne zákazníkov robia z marketingu a komunikácie náročnú oblasť, v ktorej je potrebné citlivo vnímať spotrebiteľské správanie s cieľom dosahovania stanovených výsledkov. Do toho všetkého vstupujú nové technológie či nástroje, a to, čo platilo ešte včera, dnes platiť nemusí. Preto držať krok s požiadavkami trhu je pre mnohé spoločnosti jednoduchšie práve prostredníctvom outsourcingu služieb, ktoré poskytujú organizáciám aj tieto benefity.
Dokážete sa vymaniť zo zabehnutých koľají a inováciám dať zelenú
Každý z nás sa v dôsledku rutinne vykonávaných činností občas zasekneme v zabehnutých koľajach. Z dôvodu pohodlnosti a úspory času nič nemeníme. Ako sme však spomenuli, marketing je jednou z oblastí, kde sa nám môže takýto prístup vypomstiť. Práve outsourcing ponúka vynikajúci spôsob, ako sa vymaniť zo stereotypu a nechať sa inšpirovať novými možnosťami. Externisti pracujúci pre klientov z rôznych oblastí mávajú často nový pohľad na vaše podnikanie a vedia vám ponúknuť svoje inovatívne nápady.
Nemusíte riešiť dovolenky svojich zamestnancov
Zákonom stanovený nárok na pracovné voľno, rodičovské povinnosti či zotavenie sa dokážu neraz spraviť firme škrt cez rozpočet. Hoci ide o nevyhnutnú súčasť vyváženého pracovného života, môžu byť spúšťačom stresu manažérov a členov tímu, ktorí musia nahradiť neprítomného kolegu. Pri outsourcingu však nemusíte riešiť neprítomnosť zamestnanca či prekážky v práci, ktoré môžu súvisieť hoci aj s karanténnymi opatreniami. Dlhodobá externá spolupráca vám, naopak, garantuje, že nastavený komunikačný plán vám outsourcujúca firma spoľahlivo zabezpečí za každých okolností a váš marketing si nevezme v priebehu roka voľno.
Znížite si režijné náklady
Marketingové oddelenia firiem sa neraz ocitnú v situácii, kedy potrebujú zmeniť či pridať nejakú aktivitu. Tá si však vyžaduje isté zručnosti, ktoré môžu zamestnanci získať prostredníctvom školení. Firmy si však nemôžu vždy dovoliť uvoľniť zamestnanca z pracovného procesu, prípadne im to neumožňuje stanovený rozpočet. Externou spoluprácou tak získate kvalifikovanú pracovnú silu s potrebnými zručnosťami, a to bez vedľajších režijných nákladov.
A čo v prípade, že sa vo vašej krajine či v štáte, v ktorom sídli váš hlavný odberateľ, vyhlási mimoriadna situácia? Nemožnosť vykonávať podnikateľskú činnosť vás nezbavuje povinnosti postarať sa o vašich zamestnancov. V prípade externej spolupráce vám v čase, kedy je vaša produkcia pozastavená, takéto výdavky nehrozia. Spoluprácu znova obnovíte, keď sa situácia upokojí a váš biznis sa dostane do zabehnutých koľají.
Odbremeníte sa a zvýšite efektivitu svojich činností
Nekonečný zoznam úloh či nedostatok času zvyšujú psychickú záťaž, ktorá môže neraz viesť až k vyhoreniu vašich zamestnancov či hľadaniu nových pracovných príležitostí. Hoci sa vám zdá, že ste dostatočne schopní samostatne alebo s pomocou tímu všetko zvládnuť, opak je pravdou. Svedčia o tom mnohé príklady z bežnej praxe. Outsourcing marketingových a komunikačných aktivít zvýši efektivitu vašich činností a zabezpečí, že všetky potrebné úkony sa vykonajú načas.
Dosiahnete želané výsledky
Majitelia firiem a riaditelia spoločností sa popri dobrom pocite zo spolupráce budú zameriavať predovšetkým na dosiahnuté výsledky. Renomovaní poskytovatelia služieb sa tak budú snažiť o to viac, že sa neopierajú o istotu trvalého pracovného pomeru, v ktorom sú prehliadnuteľné i menšie prehrešky. Vďaka odbornosti a schopnosti byť vašou vysunutou rukou sa tak externí dodávatelia budú snažiť pri poskytovaní svojich služieb vám vyhovieť a marketing povýšiť na synonymum dosahovania stanovených cieľov i zviditeľnenia vašej značky.
Externá spolupráca a kooperácia na diaľku nie sú v 21. storočí ničím nezvyčajným. O ich benefitoch sa už presvedčilo množstvo menších i väčších spoločností, s ktorými dlhodobo spolupracujeme. Pridajte sa k našim spokojným klientom a neváhajte nás osloviť s vašimi jedinečnými požiadavkami.